کد مطلب:314153 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:185

از آقا قمر بنی هاشم شفای خود را گرفت
7. كرامت دوم: پسری 12 ساله از اهل سنت بود، كه هر روز از ساعت 11 صبح به وی حالت صرع دست می داد و رنگ بدن او متمایل به سبز می شد. پدرش مدعی بود كه او را نزد اطبای زیادی برده و حدود سه هزار ریال عمانی، كه معادل با سه میلیون و نیم تومان ایرانی می باشد، خرج این پسر كرده ولی هیچ نتیجه ای ندیده است.

مادر این بچه ی بیمار، فرزند خود را در روز عاشورا، به مأتم العباس مذكور می آورد و به همراه خود در قسمت زنان قرار می دهد. طبق رسم معمول در كشورهای



[ صفحه 582]



حاشیه ی خلیج فارس، خطیب در روز عاشورا مقتل سیدالشهداء علیه السلام را خوانده، پس از آن مراسم و سینه زنی شروع می شود و تا ساعت یك بعدازظهر مراسم ادامه می یابد. این زن نیز، كه همراه با بچه ی مریض خود از صبح زود ساعت 9 به مجلس آمده بود، همراه عزاداران تا ساعت یك بعدازظهر مشغول عزاداری می شود و در نتیجه از مرض فرزندش كه هر روز حدود ساعت 11 گرفتار حالت صرع می شد غافل می شود و آن را فراموش می كند. اما پس از اتمام مراسم عزاداری، یكمرتبه به یادش می آید كه پسرش هر روز ساعت 11 صرع می گرفت ولی امروز آن حالت در او ایجاد نشد، لذا ناخودآگاه سر و صدا می كند، و در اثر سر و صدای بقیه ی زنان، مردها می فهمند كه در قسمت زنان كرامتی رخ داده است.

این جریان در روز عاشورا اتفاق افتاد و تا آخر ماه صفر هم كه من آنجا بودم دیگر این حالت بر آن پسر عارض نشد و در حقیقت از وجود مقدس آقا قمر بنی هاشم سلام الله علیه شفای خود را گرفت. و همه ی مردم آن دیار، آن پسر مریض را دیده بودند، و شفای او را نیز شاهد بودند.